Budeš tu, keď sa vrátim? Reklamy z 90. rokov sú absolútna bomba

youtube.com

youtube.com

#Reklamy z 90. rokov, to sú parádne efekty, ešte lepšia hudba, nesynchrónny dabing, skvelé pointy a často legendárne hlášky. Mnohým z vás sa môže zdať, že je až neuveriteľné, čo dokázali slovenské a české televízie v ranných 90. rokoch vysielať, no aby ste uverili, vyhrabali sme pre vás niekoľko skvelých nostalgických spotov, na ktoré len tak ľahko nezabudnete.

Mladý manažérku si sadol na čerstvo natretú lavičku. Nevadí, dá si cukrík a jeho oblek sa zmení na dizajnový kúsok. Toto sú skrátka 90. roky.

„Nalial mlieko do misky a hodil tam Milky Way,“ je ďalšou z absurdných hlášok, ktoré môžeme v starých reklamách stretnúť. Zaujímalo by nás, koho by plávajúca tyčinka v miske s mliekom oslovila dnes?

Symbol Ameriky? Americká žuvačka. Symbol 90. rokov? Legendárne háro Jaromíra Jágra. Keď je Jarda hladný, odtrhne si malý kúsok, keď sa potrebuje sústrediť, odtrhne väčší. Pri žuvačke, ktorá je namotaná v plaste vyzerajúcom ako puk, to nemôže byť žiaden problém.

Prichádzame k skvelej kategórii reklamných pop songov. Je rok 1994 a v Česku vás s celou rodinou pozývajú do najznámejšej siete ponúkajúcej hamburger. Vítajú vás vo svete, kde je „príma,“ kde stretnete svojich priateľov a zažijete neuveriteľné vône a chute.

Každé dieťa 90. rokov chcelo mať plyšového Azuritka potom, čo videlo túto reklamu. Sympatický kamoš, jemný a voňavý. A tak si nezostáva nič iné iba klásť otázku – Budeš tu, keď sa vrátim?

Ďalšia hudobná lahôdka, počkajte si na druhú reklamu vo videu a dekadentnú párty s chipsami. Ako z klipu Rickyho Martina!

A na záver jedna kompilácia. Odporúčame počkať do približne 80. sekundy, keď sa začne reklama na čistiaci prostriedok, v ktorom nadrozmerné fľašky, vyzerajúce ako zle ofejkovaný Michelin Man, ovládnu Václavské náměstí. Klasika!

 

Odporúčame