Reklama na sex funguje: Geniálna kampaň z Dánska zvýšila krajine pôrodnosť

Youtube

#Pred pár rokmi to v Dánsku s pôrodnosťou nevyzeralo ideálne. Prirodzený prírastok klesal a krajina sa bála, že sa o starnúce obyvateľstvo nebude mať kto starať. Všetko sa však dramaticky zmenilo v posledných mesiacoch a čiastočne má na tom zásluhu aj cestovná kancelária, ktorá na negatívnych číslách postavila celú svoju kampaň. Tá sa venuje sexu, respektíve motivovaniu ľudí k tomu, aby plodili deti. A to ideálne na cestách.

Spies Rejser prišlo s prvou reklamou Do it for Denmark (Rob to pre Dánsko!) pred dvoma rokmi. A hoci ťažko povedať, či komické reklamy, ktoré glosujú tému sexu, naozaj niečo zmenili, s určitosťou sa dá povedať, že to motivovalo štát. Ten zaplatil podobnú kampaň a pár mesiacov neskôr sa situácia začala výrazne zlepšovať.

Cestovka tak prišla s druhou reklamou Do it for Mom (Rob to pre mamu!), ktorá má ľudí motivovať priviesť na svet vnúčatá pre svojich rodičov. Aktuálna reklama Do it Forever (Rob to navždy!), ktorá má len niekoľko týždňou zase ukazuje, že sex predlžuje život a preto by sa mu mali venovať aj ľudia v pokročilom veku. Ideálne na dovolenkách.

Či už to naozaj zafungovalo, alebo nie, cestovka pripravila epickú sériu virálnych reklám, na ktoré sa tak ľahko nezabúda. Ich humor je totiž srdečný aj ostrý zároveň.

Odporúčame